PUSAT RUJUKAN KEWANGAN DAN PERNIAGAAN BAHASA MELAYU TERBAIK ANDA ***NOW AVAILABLE IN ENGLISH FOR WORLDWIDE VISITOR** Copyright© All Rights Reserved satriakebenaran.blogspot.com

BERITA TERKINI / BERITA PENTING / BULETIN PERNIAGAAN

PENGUMUMAN TERKINI

BERITA TERKINI.. SILA AMBIL PERHATIAN!SEBARANG KERUGIAN YANG ANDA TANGGUNG SEBELUM, SEMASA ATAU SELEPAS ANDA MENYERTAI SEBARANG SYARIKAT PELABURAN ADALAH DIDALAM TANGGUNGJAWAB ANDA SEPENUHNYA.. PELABURAN SELAMAT BUAT MASA INI IALAH MELALUI FOREX! IAITU MELALUI AKAUN LIVE ATAU APMM! SILA KLIK BANNER FOREX UNTUK MENDAFTAR!

PAPAN UTAMA DAGANGAN FOREX

Sabtu, 22 Ogos 2009

Salam Kemaafan Ku Pinta Untuk Semua......:)



SALAM KEMAAFAN DARIKU
UNTUK SEMUA...

Assalamualaikum saye ucapkan pada semua rakan bolgger. Sempena bulan Ramadhan yang mulia ini, saye ingin meminta ampun dan maaf kepada semua. Manalah tau selama saye menulis didalam blog saye, saye ada menggunakan kata-kata ataupun perkataan yang menyinggung perasaan individu mahupun sesuatu parti politik...

Disini juga saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Berpuasa kepada semua 
rakan-rakan atau saudara seislam saya diseluruh dunia.... 

Saya juga ingin memohon doa anda semua kerana saya ingin menghadapi peperiksaan SPM tak lama lagi... Sesungguhnya doa anda semua amatlah saya hargai.... Semoga kita semua mendapat keberkatan dan rahmat Allah S.W.T dalam bulan yang mulia ini.....Amin....


Sharing Is Caring ^_^

1 ulasan:

AMOI KUSUT berkata...

nak say sorry gak..
sbb hilangkn pen kam00..
hehehe..
h0pe,u will 4give me..
sbb sy p0wn ade exam gak..STPM!

Copyright© All Rights Reserved satriakebenaran.blogspot.com