PUSAT RUJUKAN KEWANGAN DAN PERNIAGAAN BAHASA MELAYU TERBAIK ANDA ***NOW AVAILABLE IN ENGLISH FOR WORLDWIDE VISITOR** Copyright© All Rights Reserved satriakebenaran.blogspot.com

BERITA TERKINI / BERITA PENTING / BULETIN PERNIAGAAN

PENGUMUMAN TERKINI

BERITA TERKINI.. SILA AMBIL PERHATIAN!SEBARANG KERUGIAN YANG ANDA TANGGUNG SEBELUM, SEMASA ATAU SELEPAS ANDA MENYERTAI SEBARANG SYARIKAT PELABURAN ADALAH DIDALAM TANGGUNGJAWAB ANDA SEPENUHNYA.. PELABURAN SELAMAT BUAT MASA INI IALAH MELALUI FOREX! IAITU MELALUI AKAUN LIVE ATAU APMM! SILA KLIK BANNER FOREX UNTUK MENDAFTAR!

PAPAN UTAMA DAGANGAN FOREX

Khamis, 18 Oktober 2012

AKTIVITI TERKINI SAYA!



ASSALAMUALAIKUM SEMUA! SELAMAT SEJAHTERA!

Apa khabar anda semua? Saya sihat.. Nak atau ape aktiviti saya skarang nie? Hurm... skarang saya keje la... hehehe...

Sambil-sambil tu saya asyik terfikir macamana nak jana pendapatan sampingan ek? Jadi saya cuba la google dan yahoo... Buat pengetahuan semua, sekarang ini saya ada jalankan beberapa perniagaan.

Sebelum ini saya berminat dengan pelaburan. Jadi saya teruskan misi saya sebelum ini untuk teroka peluang dalam dunia pelaburan.. Telah banyak saya dapat dan memang besar jugak bidang pelaburan ini ek?

Dalam pelaburan terdapat 3 peringkat risiko.. Risiko tinggi, sederhana dan rendah..


Stakat ini pelaburan yang saya terokai ialah berbentuk dagangan matawang (forex), unit amanah seperti Public Mutual dan Amanah Saham Bumiputera, Perkongsian Keuntungan seperti Program Ozoil, saham seperti IPO (Initial Public Offering) serta beberapa lagi program pelaburan didalam dan diluar negara.. 



Oleh kerana atas semangat perkongsian ilmu, saya telah jadikan blog saya ini medan untuk berkongsi sebarang maklumat pelaburan yang saya dapat.. Untuk pengetahuan semua, sebelum ini saya telahpun menghadapi beberapa akibat daripada pelaburan saya seperti ditipu...

Tetapi saya belajar dari kesilapan dan teruskan penerokaan saya didalam sektor pelaburan ini..

Tetapi perlu diingat, semua program yang saya cadangkan didalam blog saya telah dicuba oleh saya sendiri dan jika sesebuah program pelaburan itu lancar perjalanannya dan duit modal saya serta keuntunga telah saya perolehi, barulah saya akan cadangkan pada anda.. 

Tetapi tetap tiada jaminan samada situasi saya dan anda adalah sama apabila telah menyertai sebarang program pelaburan yang saya cadangkan.. Ingat, risiko ditangan anda..

Dan perlu diingat, setiap pelaburan terdapat risikonya yang tersendiri, dan anda sendiri berperanan penuh bagi meminimumkan risiko pelaburan anda bermula daripada jumlah wang modalah yang anda ingin laburkan.. Jumlah wang modal yang sanggup anda keluarkan merupakan gambaran risiko yang anda berani tanggung! 

Akhir kata daripada saya, SELAMAT MELABUR dan INGAT! ANDA ADALAH TUAN KEPADA RISIKO! KAWALLAH IA ATAU IA AKAN MEROSAKKAN PELUANG PELABURAN ANDA..

(PILIHAN DITANGAN ANDA)


Sharing Is Caring ^_^

Tiada ulasan:

Copyright© All Rights Reserved satriakebenaran.blogspot.com